Габаритні розміри новинки вражають, так довжина моделі Atlas становить п’ять метрів і три сантиметра, а ширина один метр і дев’яносто сім сантиметрів. Це майже на 34 см довше ніж Skoda Kodiaq, яка побудована на одній з Atlas платформі. Головним чином задача новачка поліпшити репутацію автомобілів з шильником Volkswagen, що наразі зазнала суттєвих втрат в зв’язку з дизельним скандалом, який ніяк не вдається зам’яти.
Творці Volkswagen Atlas черпали натхнення з концепту 2013 року під назвою Crossblue. Серійна версія кроссовера використовує платформу MQB, що в решті решт позитивно відображається на керованості та динаміці Atlas. Стильний дизайн екстер’єру підкреслюється величезними світлодіодними фарами головного світла.
Бічна лінія Atlas виглядає дуже потужно, тому уважно споглядаючи за кроссовером помічаємо його схожість з розкішним Bentley Bentayga. А що там під капотом у новачка? Як виявилось в ході презентації, на початковому етапі клієнтам буде запропоновано два варіанти моторів. Перший – це класичний 6-циліндровий двигун об’ємом 3,6 літра та потужністю 275 к.с. А другий – всім відома рядна четвірка об’ємом 2 літра, яка завдяки турбонагнітачу видає 235 к.с. Обидва двигуна можуть агрегатуватись з автоматичною коробкою перемикання передач та повним приводом 4motion.
Найбільшою чеснотою Volkswagen Atlas є його просторий салон, який може прийняти сім дорослих пасажирів та їх багаж. Передні сидіння не тільки комфортні та зручні, а ще і ергономічні. Перед очима водія та переднього пасажира відкривається вид на знайому по моделі Amarok передню консоль. Якість матеріалів використаних в оздобленні інтер’єру не є еталонною, адже ціна на Atlas значно нижча ніж на схожий по габаритам Touareg.
Volkswagen Atlas отримав широкий спектр систем пасивної та активної безпеки. Очікується, що новачок стане дуже вигідним придбанням з точки зору набору необхідних якостей…